+7 777 555 6616
0
0

Себетте бос!

Автокөлікке арналған лак – бұл бояуды сыртқы әсерлерден қорғап қана қоймай, оған жылтырлық пен тереңдік беретін соңғы қабат. Сапалы лактың қолданылуы арқылы жабынның ұзақ мерзімділігі мен ультракүлгін сәулелер, ылғал және ұсақ зақымдардан қорғанысы қамтамасыз етіледі. Қазақстан мен Ресейдің әртүрлі климаттық жағдайларында автокөлікке арналған лактар автомобильдің ұзақ қызмет етуі мен эстетикасын сақтау үшін маңызды рөл атқарады. Осы мақалада біз автокөлік лактарының қажеттілігі, олардың түрлері, қолдану әдістері мен негізгі қолдану аймақтары туралы талқылаймыз.

Автокөлікке арналған лак не үшін қажет?

Автокөлікке арналған лак бірнеше міндеттерді орындайды:

  • Бетті қорғау — Лак ультракүлгін сәулелер, ылғал және химиялық заттардан қорғау қабатын жасайды. Бұл әсіресе көліктер үнемі ашық ауада тұратын жағдайда маңызды.
  • Сыртқы көріністі жақсарту — Лак түске жылтырлық пен тереңдік қосып, жабынды әсерлі етеді.
  • Бояудың қызмет мерзімін ұзарту — Лак қабаты бояудың тез тозуының алдын алады, бұл автокөліктің ұзақ уақыт бойы жаңа көрінуін қамтамасыз етеді.

Автокөлікке арналған лактардың түрлері

Автокөлікке арналған бірнеше негізгі лак түрлері бар, әрқайсысы белгілі бір мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді:

  1. Акрилді лак
    Ең танымал лактардың бірі, сыртқы әсерлерге төзімді жабын жасайды. Акрилді лактар тез кебеді, ультракүлгінге төзімді, терең жылтыр береді.

  2. Полиуретандық лак
    Полиуретандық лак жоғары беріктікке ие және химиялық әсерлерге төзімді. Ол ұзаққа созылатын жабын жасайды және экстремалды климаттық жағдайда қолданылатын көліктерге өте қолайлы.

  3. Маттық лак
    Бұл лактың түрі бетке керемет маттық көрініс береді, қазіргі заманғы және стильді әсер қалдырады. Маттық лактарға ерекше күтім қажет, бірақ олар көлікке бірегейлік қосады.

  4. Глянец лак
    Глянец лак айнадай жылтырлық береді, автотюнингте және көрмелік көліктер үшін қолданылады.

  5. Нано-лак
    Нанотехнологиялармен жасалған заманауи лак түрі, қорғаныс қасиеттерін күшейтеді. Нано-лактар су өткізбейтін және ұсақ сызаттарға төзімді қабатты қамтамасыз етеді.

Тұрақты заттардың құрамы бойынша лактар: MS, HS және VHS

Лактар құрамындағы тұрақты заттардың деңгейіне байланысты үш түрге бөлінеді: MS, HS және VHS. Тұрақты заттар мөлшері жабынның беріктігі мен ұзақ мерзімділігіне әсер етеді:

  • MS (Medium Solid) — орташа мөлшердегі тұрақты заттар бар лактар (35-45%). Бұл лактар тегіс, біркелкі жабынды қамтамасыз етеді және қолдануға оңай. Олар көбінесе сәндік жабын үшін қолданылады, бірақ жылтырды сақтау үшін күтімді қажет етеді.

    MS лактарының артықшылықтары:

    • Қолдану оңай.
    • Біркелкі жабын жасайды.
    • Бағасы қолжетімді.
  • HS (High Solid) — құрамында тұрақты заттар мөлшері жоғары лактар (50-60%). Бұл лактар ультракүлгін сәулелер мен механикалық зақымдарға төзімділігімен танымал. Олар көбінесе кузов элементтерін қорғайды, бірақ тегіс жағу үшін кәсіби дағдыларды талап етеді.

    HS лактарының артықшылықтары:

    • Агрессивті ортаға төзімділігі жоғары.
    • Ұзақ мерзімді жабын.
    • Кузовтың сыртқы бөліктерін қорғау үшін өте қолайлы.
  • VHS (Very High Solid) — құрамында өте жоғары тұрақты заттар бар лактар (65%-дан жоғары), кәсіби жабындар үшін қолданылады. Олар берік әрі ұзаққа шыдамды жабынды құрайды, аз қабаттармен қолдануға болады. VHS лактарын тегіс жағып шығу үшін кәсіби деңгейдегі шеберлікті қажет етеді.

    VHS лактарының артықшылықтары:

    • Ең ұзаққа шыдамды және тұрақты жабынды.
    • Механикалық зақымдар мен химиялық заттарға жоғары төзімділік.
    • Қиын ортада пайдалануға арналған.

Қолдану әдістері

Автокөлікке арналған лакты жағу арнайы дайындықты және техниканы қажет етеді. Процестің негізгі кезеңдері келесідей:

  1. Бетті дайындау – Лактың біркелкі жағылуын қамтамасыз ету үшін көлік беті мұқият тазаланып, майсыздандырылуы керек.

  2. Лакты жағу – Лак аэрограф немесе аэрозоль баллонымен жағылады. Әдетте лак екі-үш қабатпен жағылады, әр қабатқа кебуге уақыт беріледі.

  3. Кептіру – Әр қабат жағылғаннан кейін кебуге уақыт керек. Кәсіби жағдайларда кептіру арнайы камерада жүргізіледі, бұл жабынның сапасын жақсартады.

  4. Жылтырату – Лак толығымен кепкеннен кейін, оның жылтырауын жақсарту және әдемілеу үшін жылтыратуға болады.

Қолдану салалары

Лак әртүрлі салаларда және әртүрлі мақсаттарда қолданылады:

  • Кузовты қорғау — Лактың негізгі мақсаты – кузовты ультракүлгін сәулелерден және механикалық зақымдардан қорғау.
  • Тюнинг және персонализация — Әр түрлі лактар көлікке бірегей көрініс береді, мысалы, маттық немесе айна тәрізді жабын.
  • Қалпына келтіру және жөндеу — Лак жөндеуден кейін автомобильдің алғашқы көрінісін қалпына келтіру үшін қолданылады.
  • Ішкі бөлшектерді қорғау — Кейбір интерьер элементтерін жабу үшін де лак қолданылады, бұл оларға қорғаныс береді және көрінісін жақсартады.

Автокөлік лактарының артықшылықтары мен кемшіліктері

Артықшылықтары:

  • Ұзақ мерзімділік пен қорғаныс — Лак бояудың ұзақ уақыт бойы сол қалпында қалуына көмектеседі және ұсақ зақымдардан қорғайды.
  • Эстетика — Лак көлікке әдемі жылтыр немесе бірегей маттық эффект береді, сыртқы көрінісін жақсартады.
  • Ультракүлгін және химиялық заттарға төзімділік — Қазіргі лактар күн сәулесі мен химиялық реагенттерге төзімді, бұл тұрақсыз ауа райы жағдайында өте маңызды.

Кемшіліктері:

  • Күтімді талап етеді — Кейбір лактар, мысалы, маттық, ұзақ сақтау үшін ерекше күтімді қажет етеді.
  • Бағасы мен жағу қиындығы — Сапалы лак және оның кәсіби жағылуы қымбат, ал процесске уақыт керек.
  • Зақымдануға сезімтал — Лак кейде сызылып қалуы мүмкін, сондықтан мезгіл-мезгіл жылтыратуды қажет етеді.

Қорытынды

Автокөлікке арналған лактар – бұл көлікке күтім жасауда маңызды рөл атқаратын элемент, ол жабынның ұзақ қызмет етуін қамтамасыз етеді және көлік стилін ерекшелеуге көмектеседі. Лактың түрін таңдау қалаған әсерге, пайдалану жағдайларына және бюджетке байланысты. MS, HS және VHS сияқты қазіргі заманғы лактар әртүрлі мақсаттарға арналған шешімдерді ұсына отырып, қорғаныс пен эстетиканы қамтамасыз етеді.


қосымша тауарлар